3-manna scramblen blev en succé på svenska nationaldagen den 6 juni, med många deltagande lag och bra resultat!

20150606_18312520150606_183511

Segrade gjorde Thomas Andersson, Camilla Fogbring och Simon Fogbring (som saknas på fotot). Stort grattis!

Utlottningslotterna till Almerimar gick till Helena Ericsson och Mats Ericsson. Olle Åslin (på fotot) berättade lite om Almerimar.

Även du har chansen att vinna en vistelse i Almerimar. Trivselgolf sponsrar en vistelse i fem dagar med fri golf.  Tävlingskommittén försöker stimulera tävlingsverksamheten genom Race to Almerimar.
På flera klubbtävlingar så dras ett vinnande scorekort, som innebär en lott till den stora utlottningen lördagen den 9 aug på KM.
Gör du en hole-in-one på en utlyst “HIO” tävling, så kommer säsongens två första, direkt vinna en vistelse i Almerimar.

Så skynda dig och anmäla dig till våra klubbtävlingar, så även du har chansen!