Carlsson på kajens fyrmanna-scramble avslutade en succéartad golfvecka med deltagarrekord!

Dagens sponsor Karlsson på Kajen, Björn Carlsson tillsammans med Tävlingsledningen Magdalena Sjöholm

Segrande laget i fyrmanna-scramblen

Dagens sponsor Karlsson på kajen, här med Pieere Kjellström och Björn Carlsson

Player of the week, Morgan Ängerfors

Björn själv stod på hål 8 tillsammans med Pieere och bjöd på förfriskningar. 60 lag, 240 personer njöt av dagen. Segrade gjorde Simon Pettersson, Casper Lanehed, Carolina Melin och Erik Thillenius på fantastiska 53,7.

Player of the week blev Morgan Ängerfors på 27 poäng tätt följd av Stina Hedin och Christian Hedberg.

Stort tackkalas utbröt och vi lyfte fram Stefan med personal i restaurangen, Tomas och Marie i shopen, alla våra sponsorer, banpersonalen, Janke, alla deltagarna!!! Men allra mest tackade vi Magdalena Sjöholm som tillsammans med Stefan Sjöholm och tävlingskommittén roddat hela veckan!

Kvällen fortsatte med underhållning av Janke Jönsson och ibland fick han hjälp av publiken. Även vår klubbchef sågs på scenen. Spontandans och mycket golfsnack och en stor härlig gemenskap avslutade golfveckan 2017!
Stort tack till Carlsson på Kajen som var dagens sponsor!

Golf och gemenskap i centrum