Damernas vår-upptakt på måndagskvällen var mycket välbesökt.

Vi starta den 2 maj med ”Reprisen” över 9 hål.
Anmälan och beskrivning finns via tävlingsanmälan på Min Golf.

Väl mött!

Damernas vår-upptakt på måndagskvällen var mycket välbesökt. Stämningen var hög då ett åttiotal damer samlades för att starta upp en ny säsong. Det blev lite köbildning vid incheckningen men då gavs det tillfälle att prata och umgås. Efter att ha avnjutit den goda maten följde en del information inför säsongen och årets damprogram delades ut. Dessutom pratade Tomas om träningsupplägget och Christoffer från T54 om träningshjälpmedel. Kvällen avslutades med den traditionsenliga mannekänguppvisningen (se Shopens inlägg). Damkommittén hälsar alla nya och gamla medlemmar välkommen till en ny härlig säsong. Vi starta den 2 maj med ”Reprisen” över 9 hål. Anmälan och beskrivning finns via tävlingsanmälan på Min Golf. Väl mött!

Publicerat av Västerås Golfklubb den 24 april 2018