Sponsor klubbtävlingar/golfveckan!

Klicka HÄR för att komma till Västerås Golfklubbs tävlingsprogram och anmälan.

Sponsor klubbtävling:

Västerås Golfklubb vill skapa en bättre upplevelse och proffsigare arrangemang på klubbens tävlingar med din hjälp!

Vi ser gärna att ditt företag vill vara med och sponsra Västerås Golfklubbs klubbtävlingar! Syftet att sponsra en eller flera klubbtävlingar är att du och ditt företag får fri tillgång under tävlingen till att profilera företaget och deras tjänster eller produkter. Ett annat syfte är att personligen synas och skapa relationer med klubbens medlemmar och spelare från andra klubbar runt Mälardalen. Den personliga kontakten med tävlingens deltagare är ovärderlig och har varit en jättebonus för klubbens sponsorer som provat detta under tävlingar 2016.

Mer information om pris för sponsring av klubbtävlingar, kontakta vår marknadsansvariga Gordan Schmidt 070-100 87 69!