Golfvärdar efterlyses

Golfvärdar efterlyses!

Jag har av vår klubbchef Anders Holmer blivit tillfrågad om jag kunde hjälpa till med att få ihop ett antal medlemmar som ställer upp som golfvärd under säsongen.

Att vara golfvärd gäller endast lördagar och söndagar. Det kan även hända att tävlingskommittén vill ha hjälp med en golfvärd mitt i veckan exempelvis golfveckan.

Som golfvärd är man på plats mellen 09.00 och 15.00. Det är inget svårt jobb man hälsar spelarna och gäster välkomna till Västerås GK och hjälper dessa med lite baninformation. Det är ett mycket uppskattat inslag bland våra gäster och medlemmar.

Som golfvärd får du en kopp kaffe och bulle på förmiddagen samt dagens lunch och du får även en greenfee check på VGK.

Vi jobbar 2 stycken varje gång.

Är du intresserad hör av dig till mig på mailadress leif.ohrlund@live.se  eller telefon 073-5428757

Vänligen Leffe Öhrlund