Hjälp oss utveckla klubben!

Trots att hösten har gjort sitt intåg, fick jag möjlighet att njuta av en sista runda på vår vackra bana i lördags. I ett härligt höstväder tog jag farväl av banan för det här året. Det har varit upp och ner i spelet under säsongen, liksom jag tror att det är för de flesta av oss. Det är en av tjusningarna med golfen, i mina ögon, att det alltid finns utmaningar och möjligheter.

Under vintern kommer styrelsen att arbeta vidare med vår strategi och utvecklingen av klubben. Det blir spännande att följa vad banarkitekten tillsammans med vår banutvecklingsgrupp kommer fram med för förslag som kan göra vår bana ännu bättre rustad att ta oss in i framtiden. Har ni frågor och funderingar, tveka inte att höra av er till någon av oss i styrelsen.

Som ett led i att förbättra verksamheten för medlemmarna i Västerås GK, kommer vi genomföra en medlemsundersökning med start den 7/11. Undersökningen är helt webbaserad, inbjudan kommer via e-post.

Undersökningen genomförs med hjälp av vår samarbetspartner Quicksearch och är helt anonym.

Vi ber Er alla att delta i denna undersökning. Er input är viktig och kommer att vara en viktig del i Västerås GKs framtida målarbete och verksamhetsplanering.

Nästa år står vi värd för Svenska Hickory-mästerskapen, vilket jag tror och hoppas kan bli en folkfest.

För den som vill starta nästa säsong på varmare breddgrader finns möjlighet att följa med VGK på en resa till Thailand i mars, eller följa med Tomas till Bulgarien i april, eller varför inte, både och.

Vi ses på årsmötet den 9 november!

Pia Hill ordförande