Köpbaserad sponsring ger kick-back till klubben

Hej ICA Nära Vallby och ICA Nära Pettersberg är sponsorer till VGK. Här kommer de med ett erbjudande som kan innebära ännu mer pengar till klubben. Stöd gärna våra sponsorer. Anders Holmer, Klubbchef, VGK

Så här går det till:

• Varje medlem får en nyckelbricka att visa upp i kassan tillsammans med sitt ICA-kort
  • Du bidrar till att stötta din förening!

Så här fungerar det!

Varje föreningsmedlem får en speciell nyckelringsbricka med förtryckt PLU-kod. Denna skall visas upp i kassan med kundens ICA-kort. När månaden är slut summeras det totala beloppet som föreningens medlemmar och fans handlat för och 1 % av summan går direkt till föreningen. Kontakta kansliet för nyckelbricka!

Exempel

Vi antar att föreningen har 500 medlemmar och fans med ICA-kort och varje medlem handlar för 500 kr x 500 kunder x 1%=2500 kr i månaden. Detta ger en ”Kick-Back” till föreningen på 30 000 kr/år!

Vi hoppas på ett engagerat och långsiktigt samarbete tillsammans med er!

Vänliga hälsningar

Daniel Özer