Stor damtävling med Europatourproffs på Västerås golfklubb den 9 – 11 aug.

Slogan-tävlingen vanns av Per Fröjd “Västerås Open är tillbaka. Uppgraderad och ännu bättre med tjejer!” För detta belönades Per med ett introduktionskort för de Nordiska golfbanorna, som innebär att man får spela gratis 2018.
Och idag har golfveckan på Västerås golfklubb startat och i första boll gick Sofia Ljungqvist, ett av våra LETAS-proffs som fick utmana vårt andra LETAS-proffs, Annelie Sjöholm på hål 2. Du har också möjlighet att utmana våra LETAS-proffs, både måndag och tisdag. Och på onsdag så lottar vi ut ytterligare ett introduktionskort till en spelare, som innebär gratis spel på de Nordiska banorna.

Restaurangen bjuder på italiensk buffé och trubadur på onsdag – så nu ser vi fram emot en härlig golfvecka tillsammans. Varmt välkommen!