Vi lottar ut deltagande i längdåkningsläger för de som skänker pengar till Skoteruppropet i veckan!

Av de som skänker pengar 17/12 – 21/12 kl 12.00 så kommer vi på VGK lotta ut en presentkort till ett längdåkningsläger i Sälen där du kan förbättra din teknik. Lägret går av stapelns den 18 och 19 Jan och under dessa 2 dagar kommer det hållas 6 st teknikpass. Boende, resa och mat ingår ej i vinsten. (Tack till Henrik Moselius) tagga gärna en kompis som behöver/vill gå!

Skidspårsupprop! – Hjälp oss att köpa en begagnad skoter och skidspårsutrustning så lovar vi att göra skidspår på Västerås golfklubb. Mål 40 000 kronor nu insamlat 7500 kronor!

Genom att ha egen utrustning kan vi spåra så fort det kommer snö. (inte vara beroende av när andra kan). Vi får då snabb och hög kvalitet på spåret och spåret dras där det är mest lämpligt på banan.

Du företagare eller privatperson som vill hjälpa till att skapa en härlig vinterupplevelse kan swisha valfritt belopp till Västerås golfklubb på 1232258259, eller sätt in på klubbens bankgiro 808-7140 ange skoter!