World Class Arena bjuder på träning och frukost nu på fredag

WC_Arena_Logo

Plats: World Class ARENA, Storagatan 7-21 (våning 9 i Punkthuset)
Datum & Tid: Fredagen den 15:a April 07:00-09:00

Hej på er
Fredagen den 15:a april bjuder vår partner World Class in till träningsfest. Då tränar vi och äter frukost på norra Europas största träningsanläggning.

World Class kommer att hålla tre olika träningsformer i sina nybyggda lokaler enbart för oss VGK-medlemmar. Ni väljer själva om ni vill prova på en Löpklass, ARENA Boot Camp eller Yoga (alla pass är anpassade för golfare och tidigare träningsvana)

Vi belyser balanserad och symmetrisk träning som grund för att få en framgångrik och långsiktig hållbar fysik som golfare.

Passen är 45min långa och efter det äter vi frukost och minglar.

Boka era platser till: anders.holmer@vasterasgk.se   senast onsdagen den 13:e april kl. 12:00.

Skriv i anmälan hur många ni blir samt vilket av passen ni vill vara med på. Det är ok att ta med en familjemedlem som inte är medlem.

Vi ses den 15:a april

Med Vänlig Hälsning