Västerås Golfklubb söker klubbchef

Vill du vara med och fortsätta att utveckla Västerås Golfklubb, klubben med golf och gemenskap i centrum? Vår nuvarande klubbchef kommer att fokusera på marknadssidan. Vi söker dig som vill vara den drivande kraften i att nå klubbens ambitioner och långsiktiga mål.

Västerås Golfklubb 2017-08-30

Västerås Golfklubb är en av Sveriges äldsta golfklubbar med ett fantastiskt läge nära Västerås centrum. Vi vill erbjuda en central golfbana av absolut toppkvalitet och kommer 2019 återigen vara värd för Anna Nordqvist Västerås Open by SmartProvider, en proffstävling för damer från hela världen.

Som Klubbchef är du ansvarig för att utveckla verksamhetsplaner och säkerställa att de genomförs. Din vardag kommer att vara fylld med varierande arbetsuppgifter från ledning, administration, ekonomi till kontakter med externa samarbetsparter. Du förväntas ha eftergymnasial ekonomiutbildning.
Du kommer också att vara en viktig del i att utveckla vår juniorverksamhet. Klubbchefsrollen kräver goda ledaregenskaper, då du tillsammans med våra engagerade medlemmar och duktiga medarbetare ska fortsätta att utveckla vår fina anläggning.

Vi söker nu dig,som vill bli vår nya klubbchef. Du kommer att spela en viktig roll i det fortsatta arbetet med att utveckla Västerås Golfklubb.

Klubbchefsutbildning eller motsvarande erfarenhet är meriterande.

För ytterligare information och frågor, kontakta nuvarande Klubbchef Anders Holmer, 070-343 15 62 eller ordförande Pia Hill, pia.hill@vasterasgk.se

Ansökan skickas till info@vasterasgk.se senast 14 december