Digital prisutdelning Frändesta o Skinnbolaget 3-spelsätt

Klicka HÄR för att komma till tävlingskommitténs digitala prisutdelning av Frändesta o Skinnbolaget 3-spelsätt

Dag 1 av årets Golfvecka är genomförd, med ett litet åskavbrott på vägen, men vi lyckades få runt alla innan mörkret tack vare väldigt bra speltempo av alla spelare.

Vi vill först och främst rikta ett stort tack till dagens sponsorer Frändesta och Skinnbolaget!

Stort grattis till dagens vinnare Birgitta Svärd och Björn Enehammar på imponerande 47 poäng.

Totalt får 15 lag priser idag och ni hittar hela resultatlistan HÄR.

Vinnare närmaste hål på hål 2: Erik Bätz 0,99 m

Vinnare utlottningspris närmast hål: Susanna & Daniel Hojas

Vinnare av utlottningspriser från Golfköket: Christoffer Öhrn & Walter Strandberg

Vinnare av utlottningspriser från Frändesta: Louise Sjöholm & Kevin Utjés

Under Golfveckan genomförs ingen gemensam prisutdelning pga Covid-19. Priser avhämtas senast söndagen den 26 juli kl.18 i tävlingskansliet. Vid ev. frågor, skicka mail till stefan.sjoholm@vasterasgk.se (mobil. 070-491 65 71). Ej uthämtade priser tillfaller klubben.