Golfstores fyrmannalagtävling avslutar en succéartad golfvecka, 276 spelare i 69 lagdeltar!

Första start var redan klockan 05.00 och sista start går 16.10, så det blir en lång dag. Dagen avslutas med en hejdundrande fest på klubben med grillafton. Säkert ett och annat uppträdande och galna upptåg. Mellan 250-300 personer räknar vi med ska förgylla kvällen.
Dagens sponsorer är, Tomas och Marie i vår härliga Golfstorebuitk. Passa gärna på att tokskhopa i butiken så blir det glada.
Foto på förstasidan: BildN
Foto: Idag avslutar vi VGK:s fantastiska golfvecka. 69 lag, 276 spelare gör upp om Golfstoretrofén!<br /><br />
Första start var redan klockan 05.00 och sista start går 16.10, så det blir en lång dag. Dagen avslutas med en hejdundrande fest på klubben med grillafton. Säkert ett och annat uppträdande och galna upptåg. Mellan 4-500 personer räknar vi med ska förgylla kvällen.<br /><br />