Medlemserbjudande på Västerås Indoor

Västerås GK är återigen partnerklubb till Västerås Golf Group (VIG) vilket ger både klubben och er medlemmar en rad fina förmåner!
Västerås Indoor Golf har 9st TrackMan 4-golfsimulatorer samt en puttinggreen. VIG erbjuder spel på över 180 banor, träning på rangen eller tävlingar för stora som små. Börja säsongen 2023 redan nu hos Västerås Indoor Golf!

De som blir medlemmar hos VIG och är medlem i en partnerklubb får en extra spelkredit på 350 kr när de tecknar. När du köper medlemskap använd koden: VÄSTERÅSINDOOR

Dessutom ingår 2 gratis-timmar om du tecknar medlemskap innan den 30/11!
Medlemskap kostar 990 kr för hela säsongen och finns i ett tre olika varianter som ger olika rabatt beroende på medlemskap.
• Medlemskap – Ger grundrabatt 20% på vardagar & 15% på helger.
• Vardagsmedlemskap – Ger 40% rabatt vardagar före kl. 16 samt kvällar efter kl. 21. Även 40%
rabatt på helger fram till kl. 9 & efter kl. 16 (Passar seniorer och kvällsgolfare)
• Juniormedlemskap – Ger en kombination av båda dessa medlemskap för juniorer upp till 21 år.

I alla medlemskap får du spela på drop-in singelspel för 150kr/h vardagar före kl.16 och 200kr övrig tid vid bemannade öppettider.

Läs mer om medlemskapen HÄR.

Seniorer i klubben får möjlighet att spela för 150kr/tillfälle på utsatt tid. Mer info om dag och tid kommer. Betalning sker på plats via Swish och anmälan sker via hemsidan.

För att utnyttja detta erbjudande ange kod: VÄSTERÅSINDOOR när du tecknar ditt medlemskap via www.indoorgolfgroup.se.

För mer info, bokning, öppettider och prislistor: www.indoorgolfgroup.se

Älska golf. Året runt!
Välkomna hälsar Västerås Indoor Golf