SmartProvider största Partnern genom tider hos Västerås Golfklubb

I veckan har ett historiskt avtal tecknats mellan SmartProvider och Västerås GK. Troligtvis det enskilt största avtalet som tecknats i klubbens historia.

– Vi är oerhört nöjda med vår samarbete med Västerås GK säger Fredrik Göterfelt, VD på SmartProvider. Vi har fått en mycket bra synlighet och möjligheter till ett flertal affärer. Vi som ett nystartat bolag känner att det har varit oerhört viktigt att på detta sätt göra vårt varumärke känt. Vi uppskattar även affärsnätverket som VGK erbjuder.

– Vi är väldigt glada att SmartProvider uppskattar vårt samarbete och på detta sätt möjliggör en fortsatt utveckling av banan och klubben, säger Anders Holmer klubbchef. Vi jobbar hårt för att våra partners ska erhålla, bland annat, affärsnytta i samarbetet med oss.

Utöver detta avtal är även SmartProvider huvudpartner till Anna Nordqvist Västerås Open by SmartProvider.

Fakta om SmartProvider
Vi levererar smarta finansieringslösningar
Vi levererar snabba, flexibla finansieringslösningar mellan leverantörer och slutkunder på ett smart sätt. Vi levererar helhetslösningar som tillgodoser kunder och leverantörers finansieringsbehov. Vi gör det smart, snabbt och vi gör det på vårt eget sätt. Smarta tillämpningar för smarta lösningar.

Fredrik Göterfelt 073 144 38 44, fredrik.goterfelt@smartprovider.se

Anders Holmer 070 343 15 62 anders.holmer@vasterasgk.se