Städdagsaktivitet nr.2

Som vi tidigare informerat om arrangerar inte bankommittén städdagen som vi brukar pga omständigheterna med Covid-19. Klubben kommer istället erbjuda flertalet tillfällen under året där klubbens medlemmar ges möjlighet att hjälpa till med olika saker på och kring bana och klubbhus.

Årets andra tillfälle arrangeras på onsdag 29 april kl.10.00. Vi följer självklart Folkhälsomyndigheten rekommendationer. Denna städdagsaktivtet kommer därför ha 25 stycken platser. Först till kvarn och ni anmäler er genom att maila info@vasterasgk.se. Vi svara och bekräftar er plats.

Vi samlas kl.10.00 utanför kansliet. Vi ber alla att hålla minst två klubblängders avstånd till varandra. Känner ni minsta lilla symtom ber vi er att stanna hemma. Lena & Lars kommer därefter fördela ut deltagarna på olika områden främst kring klubbhuset. Denna aktivitet beräknas ta ca.2h.

Detta är som sagt en av flera aktiviteter som klubben kommer att erbjuda som en städdagsaktivitet under året. Vi håller er fortsatt uppdaterade om kommande aktiviteter.

Vi söker även personer som kan ställa upp som Golfvärdar både på vardagar och helger. Kontakta info@vasterasgk.se för att anmäla intresse. Även detta räknas i år som en städdagsaktivitet.

Trevlig helg!
Västerås Golfklubb