Vad tycker du om klubben? Ny medlemsundersökning på gång!

30 maj går första utskicket av årets medlemsundersökning, Players 1st. Undersökningen genomförs av det danska företaget Players 1st i samarbete med Svenska Golfförbundet, där över 340 svenska golfklubbar deltar. Players 1st är ett utmärkt verktyg för klubbens ledning att ta reda på vad ni medlemmar har för syn på verksamhet och anläggning. Resultatet ligger till stor del som grund för vårt arbete med att göra rätt prioriteringar och sätta upp mål för klubbens framtid.

Undersökningen går ut via mail vid tre tillfällen per säsong, till en tredjedel av medlemmarna vid varje tillfälle. Första undersökningen för året skickas ut den 30 maj och övriga två 26 juli samt 12 september. I undersökningen ställs frågor om bland annat bana, klubbliv, restaurang och träning.

Ditt svar är viktigt

Då utvecklingen av klubben och vår verksamhet bygger på vad ni medlemmar vill är det viktigt att du som medlem svarar. Ju fler svar, desto bättre beslutsunderlag. Tänk på att undersökningen skickas från Players 1st, varför det i vissa fall kan fastna i SPAM-filter. Har du inte fått något mail den 30 maj, titta i din ”skräppost” och se om mailet fastnat, annars kommer du med i någon av de senare undersökningarna i år.

Anders Holmer klubbchef