Vision 50/50 – golfens jämställdhetsarbete – Medlemsenkät

Västerås golfklubb medverkar i ett spännande och långsiktigt förändringsarbete för en mer inkluderande och jämställd golf som leds av Svenska Golfförbundet. Initiativet ligger i linje med förbundets vision ”Världens bästa golf – för alla” och värdegrund ”För golfens bästa – i tidens anda”. Vi på Västerås golfklubb tror att klubbens verksamhet kan bli än bättre och gemenskapen större om alla vill vara med, såväl män som kvinnor.

För att Västerås golfklubb ska lyckas med detta förändringsarbete, så behöver vi din hjälp. Under vecka 27 får du i mailen en medlemsenkät, som vi hoppas du besvarar. Det tar några minuter och skulle vara till stor hjälp för oss i vår kartläggning om hur klubben ser ut idag och vad som är viktigt att förändra när vi ska möta framtiden och bli golfklubben med stort G, eller som Martin brukar säga ”Royal VGK”. Stort tack för din hjälp!

Vill du veta mer om klubbens Vision 50/50-arbete, kontakta:
Projektledare Magdalena Sjöholm
Telefon: 073 – 770 18 25