topbild_1

Varmt välkommen med ditt företag till Västerås Golfklubb!

Vi på Västerås Golfklubb är mycket glada och stolta om vi får vara samarbetspartner med dig och ditt företag! Vi hoppas och tror att vi kan leva upp till era förväntningar både gällande partnerskap eller att få arrangera era företagsevenemang!

Som idrottsförening/klubb är ditt företag en mycket viktig partner för att vi skall kunna bibehålla och vidareutveckla vår verksamhet. I dagens konkurrens både mellan golfklubbar och idrotten i stort gäller det för oss som föreningar att kunna skapa nytta för våra samarbetspartners.

På Västerås Golfklubb försöker vi att hela tiden tänka ett steg utanför boxen för att skapa största möjliga nytta för dig som partner och att du och ditt företag känner att ni får tillbaka något i detta samarbete. Samtidigt är det viktigt för oss att vi båda förstår vad ett partnerskap går ut på dvs att båda engagerar sig för att nå den nytta vi sätter upp i partnerskapet!

På Västerås Golfklubb kan vi erbjuda ett antal faktorer som gör att du som partner till klubben kan känna trygghet i din investering.

* Ett centralt läge med många besökare både golfare och företagsmänniskor som äter sin lunch på klubbens restaurang.

* Ett växande företagsnätverk.

* Nya sätt att profilera sig på.

* Vi lyssnar på vad som är till störst nytta för dig och ditt företag.

* Allt är möjligt.

* Framgångsrik Elit & Junior verksamhet.

Vi hoppas att du väljer Västerås Golfklubb och önskar dig och ditt företag varmt välkommen till framtidens mötesplats för människor och företag mitt i centrala Västerås!

Hör av dig till Gordan Schmidt, marknadschef, 070-100 87 69 för mer information!