Att arrangera företagsgolf – skall vara enkelt!

På Västerås GK är det ingen match att göra bra arrangemang!

Västerås Golfklubb bildad 1931 ligger mitt i centrala Västerås. Vi erbjuder dig och ditt företag en naturskön anläggning med 18 hål  i svartådalen intill E18 och 5 minuter från Västerås Citys kärna!

Anläggningen erbjuder förutom 18 tekniska och utmanande golfhål i skogs & parkmiljö även en restaurang med mat och dryck i världsklass, en välfylld Golfstore shop där ni kan få hjälp med priser till företagsgolfens prisbord eller klubbor, skor, bollar, kläder mm för eget bruk, nya och fräscha omklädningsrum med ångbastu att koppla av med efter rundan, konferensrum med modern teknisk utrustning och med plats för upp till ca 20 sittande personer!

Att lägga sin företagsgolf eller företagsarrangemang på Västerås Golfklubb innebär inte bara att ni spar tid på det centrala läget utan att ni också kommer till en golfklubb som ger hög service och en bra upplevelse för dig och ditt företag!

Kontakta Gordan Schmidt Marknadschef, 070-100 87 69 för mer information!

Så här enkelt är det att arrangera företagsgolf på Västerås GK!

Att arrangera en företagsgolf på Västerås Golfklubb, innebär att du kan lägga all tid på dina inbjudna gäster så du och de får en trevlig dag och upplevelse tillsammans på Västerås GK! Vi tar hand om allt det praktiska före, under och efter arrangemanget. Nedan ser du ett grundpaket för att göra det enkelt för dig och ditt företag!

I grundpaketet ingår:

– Klubbchef eller marknadsansvarig hälsar alla välkomna och berättar lite om klubben och banan.

– Lottning och utskrift av startlista.

– Utskrift av scorekort.

– Resultatservice och utskrift av resultatlista.

– Närmast hål och längsta drive.

– Plats för marknadsföring ( skyltning ).

Grundförutsättningar och tips:

Företagsgolf arrangeras måndag-fredag. Alla deltagare skall vara aktiva medlemmar i en golfklubb. Företagstävlingen kan arrangeras antingen med löpande start eller kanonstart, det senare innebär gemensam start från flera hål och kräver ett minimum på deltagare för att arrangeras. Under fliken i gardinen prislista/service får du information om priser och allt vi kan erbjuda och ställa upp med under er företagsdag.

Information vid företagsgolf på Västerås Golfklubb:

Avbokning skall ske senast fyra veckor före tävlingsdagen. Vid senare avbokning debiteras full banhyra.

Uppgifter om tävlingsledare, antal startande med namn, klubbtillhörighet och golfid lämnas till klubben senast en vecka före tävlingsdagen!

Tips för en lyckad dag!

– Boka i god tid! Det ger dig större möjlighet att få den dag och tid som ni önskar och ni får dessutom gott om tid för planering.

– Tänk igenom vilken typ av tävlingsform som passar bäst för deltagarna. Skall vi arrangera hel eller halvdag? Skicka ut inbjudan i god tid innan arrangemanget för bästa deltagande.

– Överraska med kringaktiviteter som han/hon inte förväntar sig. En golfclinic, prova på golf för dom som inte spelar men ändå vill vara på plats.

Varmt välkommen till Västerås Golfklubb.