Juniorverksamhet

Västerås GK-modellen & juniorverksamheten står för att alla spelare skall uppträda föredömligt mot varandra, personal, funktionärer, ledare och föräldrar. Både på Västerås GK och i samband med träning och tävling på andra klubbar. Västerås GK:s spelare skall ha förmågan att stötta sina lagkompisar både i lag- och individuella tävlingar oavsett sitt eget resultat och alltid visa god sportslig karaktär både på och utanför golfbanan. Västerås GK:s spelare skall vara stolta över sin klubb och bidra till en positiv och härlig klubbmiljö att vistas, träna och tävla i! Golf är till största del en individuell idrott men vi på Västerås GK vill verkligen förmedla en lagkänsla.

Mer information  finns under respektive underflik

_____________________________________

Frågor

Är ni intresserad av att börja spela eller har frågor kontakta Emil Madsen på emil.madsen@vasterasgk.se