Att utveckla sin golf ökar golfglädjen

På Västerås Golfklubb erbjuder vi ett brett utbildningsutbud för alla golfare oavsett handicap och kunskapsnivå på förhand.
Våra PGA Professionals finns till och hjälper dig framåt, allt för din egen utveckling.

I menyn finns mer info kring våra utbildningar:

• Nybörjarutbildning
  • Temakurser med olika inriktningar
  • Säsongsträning
  • Privat- och grupplektioner
  • Avrostningskurser
  • Regelutbildning

Våra välutbildade golftränare på Västerås Golfklubb utgår alltid ifrån dina förutsättningar och tidigare erfarenheter.

Vi använder oss av den senaste tekniken i branschen som träningshjälpmedel, allt för att få feedback i sin träning och därmed ökar man sina förutsättningar till din bästa utveckling.

I vår träningsverksamhet värnar vi att det ska det vara kul att träna, att känna glädjen och att känna utvecklingen man går igenom.

Kika in i menyn under våra utbildningar för att ta del av vårt stora utbud för 2024.

Välkomna!