Dags för lagning

Nu är det dax för torvlagning
Det behövs sannerligen

Blir vi många så är det snart gjort

Ni som kan och vill göra banan fin samlas vid maskinhallen
måndag 29 juni kl. 09.00
Ta med arbetshandskar och vatten !

Svara till mig om ni kommer

Bankommittén
Lasse L
lars48lindqvist@gmail.com

Dags för lagning

0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Want to join the discussion?
Dela med dig av dina synpunkter!

Lämna ett svar