Dags för lagning
Nu är det dax för torvlagning
Det behövs sannerligen
Blir vi många så är det snart gjort
Ni som kan och vill göra banan fin samlas vid maskinhallen
måndag 29 juni kl. 09.00
Ta med arbetshandskar och vatten !
Svara till mig om ni kommer
Bankommittén
Lasse L
lars48lindqvist@gmail.com







Lämna en kommentar
Want to join the discussion?Dela med dig av dina synpunkter!