Andra medlemsaviseringen på väg ut

I dagarna kommer andra medlemsaviseringen att gå ut. Ca 2/3 kommer att få sin faktura innan påsk och 1/3 kommer att få efter påsk. Fakturan kommer per mail, som i höstas. Det är därför viktigt att ni har rätt mailadress i ”Min golf”!. Kolla även i er skräppost/spamfilter. För de som inte har en giltig mailadress kommer vi att skicka ut per post. Genom att maila ut spar vi både pengar och miljön.

Friskvårdsbidrag
För de som har en arbetsgivare som har friskvårdsbidrag finns möjligheten till avdrag för spelavgift, greenfee, lektioner mm. När det gäller spelavgiften så är det den summan som ni betalar, utöver medlemsavgiften som är 500 kronor. Gäller naturligtvis inte skåp och städavgifter. Vi kan bara skriva intyg när klubben erhållit avgiften.

För er med Autogiro så gäller att vi kan bara skriva intyg på den summan som inkommit till klubben. Vill ni ha på hela spelavgiften måste ni alltså invänta sista inbetalningen för året.

Har ni frågor runt era avgifter så kontakta kansliet info@vasterasgk.se eller 021-448 47 00. Kansliet är stängt påskhelgen.