Västerås Golfklubbs stora damdag!

Är du kvinna har du verkligen kommit rätt! Vad sägs om en en heldag med rolig

träning, 9 håls-spel med coaching på banan, fika, god mat och bollutprovning? För bra för att vara sant? För oss på Västerås Golfklubb är det en självklarhet!

Vi börjar dagen med träning med fokus kring närspelet och det långa spelet i 2 separata grupper. I närspelet runt greenerna kommer du att få möjlighet att testa våra nya golfbollar ifrån Callaway.

På förmiddagen bryter vi av träningen med fika och äter senare lunch tillsammans i restaurangen.

Vi kommer även att träna tillsammans med en varsin tränare och tillsammans spela 6 hål. Båda våra tränare Emil Madsen och Johan Fryckne kommer att hänga med för coaching på banan med fokus kring spelstrategi och hur vi kan utifrån ditt spelsätt slå färre golfslag och få fler poäng.

Vi samlas allihopa och avslutar dagen i restaurangen tillsammans.

Innehåll kan komma att uppdateras.

Det här vill du inte missa!

Lör 15 juni    9.00 – 15.30

1 195 kr.
I priset ingår golfträning & coaching med våra tränare, 6 håls-spel, bollutprovning, goodie-bag, fika och lunch.

Deltagare
Max 18 st