Årets första nätverksträff för vår partners

IMG_9968IMG_9973IMG_9978
I går kväll hölls årets första träff, traditionsenligt var QuickNet värd för kvällen. Vi samlade partners från både Skerike GK och VGK och ca 25 partners var samlade. Efter lite mat och dryck fortsatte kvällen med ett mycket engagerat föredrag av Micke Campese, som numera företräder både VSK-bandy och fotboll. ‪#‎VSKåretom‬! En mycket imponerande, intressant och spännande resa fick vi vara med om. Innehållande mycket slit, mycket hjärta, SM-Guld, stort socialt engagemang och avslutningsvis en glimt om Johan Mjällby.
Vi önskar Micke och klubben stort lycka till i framtiden och ser fram emot fortsatt gott samarbete. I år kommer vi även att genomföra en gemensam välgörenhetsgolf till förmån för Västerås Stadsmission och Bissen Brainwalk!

Därefter presenterade våra klubbchefer Anders Holmer och Anders Gillner nyheter inför årets säsong.

Mats Bengtsson, ordförande i marknadskommittén VGK berättade sedan om nyheter för affärsnätverket innehållande bland annat Sponsorresa med övernattning, Besök till Nordea Masters mm

Avslutningsvis gick vi laget runt med en “hisspresentiation” där alla deltagare fick möjligheten att presentera sig och det företag/organisation man representerade.

Stort tack till QuickNet och Micke Campese och naturligtvis till alla deltagare som berikade kvällen!