Black Friday hela veckan tillsammans med Golfhäftet

Black Friday är här och i år har vi som klubb exklusivitet att tjuvstarta denna kampanj redan från måndag den 25 november till och med 1 december. Ta tillfället i akt och passa på att stödja klubben!

Köper ni Golfhäftet 2020 under Black Friday kampanjen den 25 november till 1 december får ni 30 dagars Storytel/Ztory, samt även Golfhäftet PLUS med på köpet (169kr + 199kr)

Vid köp av 2 st Golfhäftet 2020 får ni dessutom välja en gåva. Välj mellan ett par strumpor, handduk eller golfhandske!

Med Golfhäftet PLUS kan du spela flera gånger på samma bana till halv greenfee. PLUS tjänster gäller bara på de tider som golfklubbar har publicerat på hemsidan, www.golfhaftetplus.com eller i Golfhäftets app. Inköpsvärdet för PLUS är 199 kronor.

Du stödjer klubben genom att beställa Golfhäftet direkt av oss!

Du beställer enkelt genom att:

• besöka klubben (ring gärna innan då kansliet under den här veckan har begränsade öppettider)
  • kontakta Kansliet på tel 021 – 448 47 00
  • alternativt mailar info@vasterasgk.se