Damernas hemliga resa lördag den 17 augusti för Västerås GK och Tortuna GK damer

Information till dig som vill följa med på Damernas Hemliga resa.

Lördag den 17 augusti kl. 07.00 avgår bussen från parkeringen vid Västerås Golfklubb. Vi räknar med att vara tillbaka senast kl. 20.30. Vårt mål är att alla ska kunna pusta ut samt äta mat i lugn och ro efter rundan, även de som startar sent.

Anmäl dig redan nu till tävlingen via ”Min Golf”. Klicka HÄR för att komma till anmälan. Om det finns platser kvar efter våra egna medlemmars anmälningar den 30 juni så bjuder vi in flera klubbar. Det krävs minimum 30 deltagare för att resan skall bli av.

Kostnaden är 750 kr och betalas in till Västerås GK:s Damkommittés konto:

Bankgiro 808–7140 eller Swisha 750 kr till 123 225 82 59. OBS!! Glöm inte att ange

”Hemliga resan” i meddelandefältet. Anmälan är bindande och betalningen ska vara inne senast den 8 aug.

I priset ingår:

 Bussresa

 Kaffe och smörgås vid ankomst

 Greenfee

 Dagens rätt

Ha en ny boll i beredskap när du går på bussen. Den är en ”offergåva” till den

som först lyckas gissa vart vi är på väg.

Vi ses!

Hjärtligt välkommen till en härlig golfdag!

Västerås Golfklubbs Damkommitté

Ev. frågor besvaras av