Det finns platser kvar till Golfresan on Tour!

Golfresan on Tour går på Västerås GK söndag 19 maj, greensome 2-mannalag öppen för alla (åldersgräns 18 år, spel med målsman ok). Vinnarlaget får en vistelse till Lumine Beach & Golf Community.

Samtliga vinnare på Golfresan on Tours 65 deltävlingar åker samtidigt till Lumine Golf & Beach Club i november, även andra fina priser Ekerum Resort på Öland, Knistad Herrgård mm.

Startkit till alla, ett 3-pack bollar, pegs, markörer, magasinet Golfresan, en Wasa stickers.

Lottning av priser, extratävlingar på banan HIO Challenge och du kan vinna 12 flaskor champagne och en Segway elscooter, träffa green och du får ett 3-pack bollar, Närmast hålpris en flaska Taittinger champagne och lottning av ett fint golfpaket i Sverige med golf och övernattning.

Missa inte denna roliga tävling!

Anmäl HÄR

Mer info HÄR