Det närmar sig: Anna Nordqvist Västerås Open by SmartProvider, 8 – 10 augusti

Vi njuter alla just nu av Golfveckan! Dagens tävling Sportson 4-manna är både rolig och alltid superpopulär! Vi önskar alla stort lycka till idag!

Roligt är också att båda våra proffs är med och spelar idag – Sofia Ljungqvist, Annelie Sjöholm och David Bäckström. Under Golfveckan har vi även haft besök av Björn Hellgren, Magnus Carlsson och Sandra Abrahamson. Redan sex proffs denna vecka och snart är det dax för den riktiga proffstävlingen, Anna Nordqvist Västerås Open by SmartProvider, 8 – 10 augusti. Då har ni möjlighet att heja fram Sofia och Annie. Deltar gör också Sandra Abrahamson från Skerike GK, Hanna Åhlander från Frösåker GK och många, många fler duktiga proffs från olika länder i Europa. Det kommer även spelare från Malaysia och Argentina.

Entrén kommer att vara 60 kr för en dag (fika eller peggpåse ingår) eller 100 kr för alla tre tävlingsdagar. Vi hälsar alla varmt välkomna till en härlig golf- och publikfest på Västerås Golfklubb!

PS: Det finns något enstaka platser för ProAm-lag kvar. Den 7 augusti har ni chansen att spela med proffsen och vara med vid banketten på Elite Stadshotell. Det finns möjlighet att anmäla sig både individuellt eller ett helt lag (tre personer). Kontakta vår klubbchef Josefin Odenring om du vill veta mer!