Digital prisutdelning Nya rörbolagets 4-mannascramble

Prisbordet är helt enastående och till en summa av 46 000 kr, därtill kommer utlottning på cirka 15 000 kr. Vår golfvecka är otroligt populär och idag fick 66 lag, dvs 264 personer möjlighet att spela golf med de bästa förutsättningarna. Banan är i toppskick och det var en sån där härlig sommardag med behaglig temperatur för golf!

Vi säger stort tack till dagens sponsor Nya Rörbolaget!

Stort grattis till strålande golfprestationer och även till er som vunnit utlottningspriser, se videon HÄR får du reda på hur det gick.
Vi är många som älskar denna alldeles särskilda vecka, vår fina golfvecka, men allt roligt har ett slut och så även golfveckan! Så nu återstår bara att säga stort tack för den här veckan och varmt välkommen nästa år!

Stort grattis till dagens vinnare:

Carolina Melin, Casper Lanehed, Andreas Berglind och Jesper Rönnqvist på imponerande 53,1 slag. Sista nio hålen gjorde laget 8 birdies och en eagle.

Totalt får 10 lag priser och ni hittar hela resultatlistan HÄR.

Vinnare närmaste hål på hål 2: Per Ivarsson 1,65 m.

Vinnare utlottningspris närmast hål: Anneli Berggren, Eva Blom, Jörgen Blom och Per Norstedt

Vinnare av utlottningspriser:

• Henrik Hedman, Joakim Berg, Christer Johansson och Sören Lindqvist
  • Magnus Sjuls, Torbjörn Rehnman, Frank Ristau och Micael Hedlund
  • Alexander Bragman, Filippa Hellman, Per-Inge Hellman och Per Ryman
  • Lotta Faleke, Stefan Faleke,Anita Sandvik och Anders Sandvik
  • Ann-Charlotte Stridh Tingberg, Anna-Maj Melin, Claes Tingberg och Mikael Melin

Golfveckans Player of the week 2020 blev Peter Pettersson på 31 poäng. Stort grattis Peter!

Under Golfveckan genomförs ingen gemensam prisutdelning pga Covid-19. Priser avhämtas senast söndagen den 26 juli kl.18 i tävlingskansliet. Vid ev. frågor, skicka mail till stefan.sjoholm@vasterasgk.se (mobil. 070-491 65 71). Ej uthämtade priser tillfaller klubben.