Följ med VGK på medlemsresa till Thailand 3-13 mars

Bungalow5-2700x17981-e1431860008504plantation-kopia2Beach2-2700x1797-e1430240757276

Nu har ni chansen att följa med VGK till Thailand. I första hand för medlemmar men gäster till medlemmar är även välkomna. Resan arrangeras tillsammans med Sunrise Golf Club, som är sponsor för en tävling på VGK.

Sista anmälningsdagen är den 15 v januari! Anmälan görs till anders.holmer@vasterasgk.se

Boka tidig rabatt: Boka före den 30 november och vi bjuder på en extrarunda på Laem Chabang inklusive: greenfee, bil och caddie

Resan för Västerås GK kommer att innehålla ett grundpaket med 3 olika alternativa av rum. Utöver detta så kan man köpa till det vi kallar tillägg 1 eller 2. Tillägg 1 är 3 utflykter till 2 öar en fantastisk Tropisk trädgård med allt som Thailand har att erbjuda. Tillägg 2 är för den inbitne golfaren som får spela mer golf då 3 golfrundor extra ingår. Grundpaket gäller alla men det finns 3 olika rumstyper så det har olika priser.

Möjligheten finns även att följa med som ickegolfare, priset blir då 10 500 kr för del i dubbelrum.
Följande ingår i grundpaketet,
– Flyg tor. Stockholm – Bangkok – Stockholm i ekonomiklass med 1 baggage + 1 golfbag/person
– Transfer från och till flygplats.
– Välkomstmiddag på kvällen med 2 dryck
– Transfer till samtliga golfbanor och utflykter.
– Boende för 2 personer i dubbelrum med frukost på Pinnacle Jomtien Resort. (3 alternativ av rum).
Grundpaketet innehåller golf 4 gånger på 4 banor enligt specifikation.
– Sunrise Golf Club förmåner på Resorten varav bla. 15 % på mat och dryck, fria tur-buss resor till staden 5 gånger till och 5 gånger från dagligen. Tidig in & sen utcheckning beroende på plats.
– Reseledare Anders Holmer Västerås GK och på plats Anders Melhag Sunrise Golf Club

Schemat för vistelsen,
Dag 1. Avresa Stockholm till Bangkok Thailand
Dag 2. Ankomst Thailand och resa till Pinnacle Resort Jomtien för inkvartering. Info middag på kvällen
Dag 3. Golfspel på Laem Chabang
Dag 4. Badresa till ön Koh Larn/Alternativ golf på Phoenix Golf Club
Dag 5. Golfspel på Bangphra Golf Club. Middag på kvällen på Svensk ägda Beefeater.
Dag 6. Utflykt till Nong Nouch Tropical Garden, bästa utflykten i Thailand/Alternativ golf på Parichat.
Dag 7. Golfspel på Phoenix Golf Club
Dag 8. Dags utflykt till ön Koh Samet/Alternativ golf på Laem Chabang
Dag 9. Golfspel på Siam Country Club Plantation
Dag 10. Fri dag för shopping eller annat och avresa på kvällen eller (morgon dag efter) till flygplats.
Dag 11. Flyg till Sverige

Efter samtliga golf rundor så har vi en lite prisutdelning på kvällen i strand baren med lite tjo och tjim.

Golf i grundpaketet
1. Laem Chabang Golf & Country Club
2. Bangphra Golf & Country Club
Inkluderar Transport, guide, greenfee, caddy (golfbil kan köpas till för 700 Baht)
3. Phoenix Gold Golf & Country Club
inkluderar Transport, guide, greenfee, caddy (golfbil kan köpas till för 700 Baht)
4. Siam Country Club Plantation
Inkluderar Transport, guide, greenfee, caddy samt 1 golfbil och spelare

Tillägg 1. Inte bara golf!
1. Badresa Koh Larn,
Inkluderar Transport, båt, guide
2. Utflykt Nong Nouch
Inkluderar Transport, guide, lunchbuffé, elefantshow mm.
3. Dags utflykt Koh Samet
4. Inkluderar Transport, guide,

Tillägg 2. Extra golf för den inbitne.
1. Phoenix Golf Club
2. Parichat Golf Club
3. Laem Chabang Golf Club
Inkluderar Transport, guide, greenfee, caddy samt 1 golfbil och spelare

Vid beställning så anger man vilket tillägg man vill ha och om man skall ha special mat på flyget.
Sista anmälningsdag är den 29 januari 2017 och anmälan är att betala resan till senare angivet bankkonto

Anmäl gärna intresse till anders.holmer@vasterasgk.se så att vi vet hur stort intresse det finns!

Flyg är inräknat i samtliga priser,
Grundpaket: a) 2 personer i standard rum med frukost Pris 14 900 kr/person
b) 2 personer i deluxe rum med frukost Pris 15 900 kr/person
c) 2 personer i deluxe seaview rum med frukost Pris 16 900 kr/person
Tillägg 1 inte bara golf: 2 personer 3 utflykter Pris 1 000 kr/person
Tillägg 2 extra golf: 2 personer extra 3 golf rundor Pris 2 300 kr/person

Obs:
2 personer i samma boende kan välja olika tillägg.
2 vänner kan bo i samma boende då det finns ”Twin bed” på alla 3 alternativen
Singel boende tillägg.