”Företagsgolf tillsammans med en kund – går det verkligen?”

Visst går de med Västerås Golfklubbs nya koncept för företagsgolf där vi sätter gemenskap och nätverk i centrum och vi gör det enkelt för dig. Spänningen och glädjen får du på köpet.

Västerås Golfklubb vill ge dig möjligheten att spela företagsgolf med dina kunder, oavsett hur stort företag du har eller hur många kunder du vill spela med, samt även ge dig möjlighet att skapa nya kontakter med övriga deltagare i tävlingen.

Vid två tillfällen, tisdag 20 maj och 9 september, kommer Västerås Golfklubb att anordna företagsgolf där du kan köpa en del i evenemanget med så många bollar du vill, allt från 1-80 bollar. Det kommer vara uppdelat på två kanonstarter – en förmiddagstävling och en eftermiddagstävling per tillfälle, där du kan välja det som passar dig bäst.

Vi kommer även att underhållning och levande musik med Musik i Fokus.

* Mat: Förmiddag: frukost & lunch. Eftermiddag: middag med dryck
* Greenfee
* Aktiviteter på vissa hål
* Prisbord
* Start-Kit

VGK gör det enkelt för dig och står även för organisering, tävlingsledning, starter samt prisutdelare. Allt detta får du för bara 700 kr/person. Det enda du ska göra är att anmäla dig och dina kunder.

Vill du utöka paketet med att köra en egen kompletterande tävling så kan resultatservice självklart tillhandahållas. Andra tillägg och önskemål kan ordnas.

Välkommen med din anmälan idag!
Ring vår klubbchef Anders Holmer 070-343 15 62 för mer info!

PS! Det här är en (kanonstarts-)stor tävling även för det lilla företaget och ett helt nytt koncept som du inte vill missa.

Premiärstarten 20 maj, Pris 700kr/person

Förmiddagsstart 08.00