Gå gratis på bandy, VSK – Hammarby, för medlemmar

Nu gör vi ytterligare ett event för medlemmarna i Västerås Golfklubb. VSK Bandy, KungSängen och Sverige Taxi bjuder oss på entré, mat och uppsnack!

Datum: Söndagen den 9 November
Tid: Klockan 17.00
Plats: Rocklunda Bistro

Söndagen den 9/11 möts Mesta Mästarna och Hammarby

Event: Klockan 17.00 möts vi upp i Bistron i Rocklundahallen där det bjuds på plockmat. Där kommer även KungSängen finnas på plats och visa upp en del utav deras sortiment. Även Sverige Taxi kommer att vara där och prata lite om sin verksamhet. En utav tränarna till VSK:s A-lag kommer komma och ställa sin prognos inför matchen. Strax innan matchstart som är 19.00 ger vi oss tillsammans upp på hyllan i bandyhallen där vi tillsammans sitter i en avskilt från övriga besökare. Kaffe och kaka serveras innan matchen.

Anmälan: Svara till anders.holmer@vasterasgk.se Senast fredagen 7/11 klockan 12.00.

Hur man tar sig smidigast till Arenan: SverigeTaxi kommer under dagen att erbjuda en rabatterad VSK-Taxa.

Att tänka på: Det är kallt i hallen, klä på er ordentligt.

Välkomna!