Golfhäftet 2016 – finns att köpa i shopen

Vi har haft en efterfrågan från medlemmar att vi ska inleda ett samarbete med Golfhäftet. Som innehavare av Golfhäftet spelar du 700 banor för halva ordinarie greenfee. VGK erhåller även en viss summa per försålt kort. Som en konsekvens av detta kommer möjligheten att få reducerad greenfee vid spel med medlem att upphöra. Gäster kommer att ha möjlighet att spela vår bana på vardagar.

Kommer även finnas till försäljning på kansliet då shopen är stängd.

Golfhäftet ger dig möjligheten att spela golf till halv greenfee på över 700 golfbanor i Sverige, Danmark, Norge, Tyskland, Spanien, Portugal och Storbritannien (Nyhet!!) Du betalar endast 495:- för Golfhäftet, vilket betyder att du redan efter 2-3 golfrundor sparar pengar. Du bokar tid eller besöker den golfklubb du vill spela precis som vanligt. På golfbanan visar du upp Golfhäftet-kortet och spelar därefter till halv greenfee.

Spela några av Nordens och Europas bästa golfbanor till halv greenfee, planera din golfweekend eller skapa egna golfpaket — köp Golfhäftet 2016.