Golfhäftet  Partner Cup 2020 på Västerås Golfklubb

Nu har ni möjlighet, att som första företag, spela Golfhäftet Partner Cup!

I ett unikt samarbete provar vi nu denna spelform som vi tror kan bli ett roligt och återkommande event för våra partners till oss, Västerås Golfklubb

Syftet som alltid, att skapa affärsnytta, glädje, tillfälle för golf och trevlig samvaro.

Tid: 10 aug-3 okt: Final förmiddag lördagen 10 okt med pytt o pilsner efteråt. Vecka 33-40.

Deltagare: 12 företag med varsitt 2-mannalag. Först till kvarn! Lagkapten utses, dvs den som är kontaktperson och kommunicerar resultat.

Form:  2 – mannalag, bästboll poängbogey matchspel, 12 lag – 7 matcher inom angivna datumslots, All administration kring spelveckor och resultat sköts av VGK.

Genomförande: 1. Efter första omgången spelats, där företagen lottats mot ett lag och spelat, delas lagen i 2 grupper. Vinnaregrupp och Förloraregrupp. = Spel i 1 omgång = 1 vecka.

1. Alla 6 lagen möter alla inom respektive Vinnaregrupp och Förloraregrupp = Spel i 5 omgångar = 5 veckor. Ni sköter egna bokningar mellan lagen ni ska möta,

Spel och rapporteringar mailar ni löpande till Västerås Golfklubb, se nedan kontaktadress.

1. Vinnarna av resp. grupp, liksom lagen på plats 2, 3, 4, 5 och 6 möter motsvarande position från andra gruppen 3 oktober. = Spel i 1 sista omgången , 1 vecka. = 7 veckors spel under 8 veckor.

Första omgången får 2 veckor på sig att spela för att ”hitta rätt” och komma igång.

1. Prisutdelning efter sista speldagen 10/10. Vinnande lag koras, GH Partner Cup 2020.

Anmälningsavgift: 2000 kr / lag = 3 st Golfhäften erhåller varje lag, för 2020/2021. 500 kr går till ungdomsverksamheten.

Prisbord: Golfhäftet står för prisbordet.

Frågor: mats.bengtsson@vasterasgk.se. 076-555 9544

Anmälan: Senast 31 juli

Övrigt: Olika spelare är OK i de olika omgångar.

Välkommen med din anmälan!

Är du intresserad av att bli ny partner på Västerås golfklubb kontakta vår marknadschef Anders Holmer 070-343 1561 anders.holmer@vasterasgk.se

Här hittar du mer info om Golfhäftet

Västerås Golfklubb och Golfhäftet