Golfresan on Tour – Tävling på VGK

Vinn en utlandsvistelse till Lumine Golf & Beach Club (Barcelona) eller ett multifordon från Ellwee (värde 49.900:-) OCH 12 flaskor Taittinger champagne!

Golfresan on Tour söndag 20 maj!

Anmäl dig och spelpartner till årets roliga tävling för amatörer, på min golf/golf.se! Öppen för gäster och medlemmar.

Golfresan on Tour arrangeras på Västerås GK söndag 20 maj.
Greensome tvåmannalag, åldersgräns 18 år. Junior får spela med målsman/far eller morförälder. Status amatör för att kunna vara med.
Start-kit till alla (3-pack Vice Drive bollar, pegs, markör, magasin, Clean dricka mm), fint prisbord värde minst 15 000 kr.

Förstapris till vinnande lag på Västerås GK är en vistelse till Lumine utanför Barcelona 22-25 november, inklusive greenfees, transfer och gala-middag (flyg ingår inte). Alla vinnarlag åker samtidigt vilket kommer bli en rolig happening på Lumine i höst. Vill vinnarlaget avstå Lumine kan de göra det och välja annat från prisbordet. Lumine ligger då kvar till det lag som väljer det först.

Fler fina priser såsom golfpaket i Sverige (t.ex Knistad Golf & Konferens utanför Skövde, Kullagårdens Wärdshus på Mölle GK, Körunda Golf & Konferens söder om Stockholm med flera golfhotell beroende på antal startande lag).

Inget vidarespel eller finalspel. Varje enskild tävling har ett eget prisbord som är snarlikt varje Golfresan on Tour-tävling.

Golfresan HIO Challenge arrangeras på ett korthål, här är du med individuellt i en extra tävling om du vill och deltar då i 4 olika utmaningar för totalt 100 kr (kortbetalning, swish eller kontant direkt vid korthålet till Golfresans representant som tar emot där):

1. Gör en HIO (vi brukar ha 1-3 HIO totalt per säsong) och du vinner ett extrautrustat multifordon att köra (för golfbagen eller att ha hemma) från Ellwee, värde 49.900:- OCH 12 flaskor Taittinger champagne!
  2. Närmast håltävling, vinnaren får en flaska Taittinger Brut, värde 405:-
  3. Stannar bollen på green får du ett 3-pack golfbollar.
  4. ”Lotten”, vi drar minst en vinnare på prisutdelningen (ombud ok).

Vi hade 3 st HIO förförra året och 1 HIO förra året, så vi räknar med HIO´s även i år!

Startavgift 250 kr/person och då ingår startkit med bland annat ett 3-pack golfbollar, pegs, markör, dricka, magasin.

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Www.golfresan.se/ontour mer info och tävlingsbestämmelser.

Golfresan On Tour 2018 – turneplan