Golfvecka är slut för i år

Västerås Golfklubbs populära Golfvecka är slut för i år. 1297 starter, från 47 olika klubbar, under sex tävlingsdagar.

Golfveckan avslutades med en 4-mannascramble. Stort grattis till alla vinnare:
1:a Sandberg / Ericsson / Polfjärd Larsson / Isaksson

2:a Jonsson / Persson / Larsson / Magnusson

3:e Strand / Berggren / Wennebo / Nilsson

Närmaste hål:
Hål 2: Niclas Larsson
Hål 7: Fredrik Schuktz

Player of the week Golfveckan: Sjöholm & Utjés

Stort tack till grabbarna på banan som jobbat hårt och presenterat en banan i toppskick!

Stort tack till Stefan, ordförande i tävlingskommittén som gjort ett enormt jobb med alla tävlingar under Golfveckan. Till sin hjälp har han haft fler ideella som hjälp till att knappa alla 100-tals scorekort.

Tack också till alla sponsorer som ställt upp med finfina prisbord till alla tävlingar:
Hässlöhuset, Frändesta, Birkacruises, Wissings, Sportson och Nya rörbolaget

Slutligen ett varmt(!) tack till vädergudarna som bjöd oss på en väldigt fin Golfvecka!

Nu pustar vi ut och laddar om för LETAS V.32. Innan dess hoppas vi att ni njuter och spelar så mycket som möjligt nu när banan verkligen är i kanonskick!