Golfveckan 2014

Fem dagars tävlings med PLUS!

På måndagen den 21 Juli kör vi Trippeldagen (Sponsras av Carlsson på Kajen, Frändesta och Möller bil Skoda), 3×6 hål med olika spelformer. Italiensk afton

Tisdagen den 22 Juli är det singeldagen i tre klasser. Vi avnjuter en pytt i panna efter tävlingen och pratar om dagens slag.

Onsdagen den 23 Juli har vi Hogland Cup (fd. MyGolfTour) 2-mannas Texas scramble med Livescoring. Dagen avslutas med räkafton.

Torsdagen den 24 Juli har vi den klassiska Wissings-Diamantdagen. Vi avslutar med Spanska afton.

Fredagen den 25 Juli avslutar vi golfveckan med Golfstores fyrmannalag. På kvällen, Klang och Jubelfest i restaurangen med Grillafton, allsång, dans och allsköns upptåg. Vill ni bara inte missa!

Alla dagarna kostar 100kr/person och 200kr/person i tävlingsgreenfee om du kommer från annan klubb(gäller ej Skerike GK).

Kvällsmenyerna kostar 200kr/pers förutom fredagen som kostar 250kr/pers.

Bordsbokning gäller, bokas via restaurangen.

Ungdomskommittén kommer att stå några dagar på korthål och hålla närmast hål och utmana juniorer. Pengarna går oavkortat till deras verksamhet.

För anmälan och information https://vasterasgk.se/tavlingar/klubbtavlingar

Välkomna till en oförglömlig vecka!

M.v.h

Tävlingskommittén & Kansliet & Shopen & Restaurangen