Golfveckan dag 5: 4-manna INSTÄLLD

På grund av rådande blixoväder är dagens tävling inställd. Detta på grund av att vi sätter allas säkerhet först och för att vi inte hinner få runt hela startfältet.

Hela prisbordet kommer att lottas ut ca kl.19 i restaurangen på golfklubben för de som betalt tävlingsavgiften. Närvaro krävs ej, men vi hoppas självklart ha en trevlig kväll med god mat och gemenskap i centrum med så många som möjligt. För de som önskar återbetalning istället för att delta i utlottning, meddela till info@vasterasgk.seinnan kl 18:45 eller kom till tävlingskansliet.

Ska ni spela lördag eller söndag och önskar flytta er tävlingsavgift till någon av de dagarna. Besök tävlingkansliet eller maila info@vasterasgk.se och medela oss detta tack.

Restaurangen dukar upp sin Italiska buffé från kl.18.

För gäster som ej spelat klart, delas greenfeecheck ut i tävlingskansliet.

Tråkigt såklart! Nu blickar vi fram emot avslutningen på Golfveckan med två tävlingsdagar.

// Västerås Golfklubb