Greenfeerbjudande till VGKs medlemmar från Karlstad GK

Spela för 450 kr oavsett veckodag på Karlstad GK. Gäller hela säsongen 2023. 225 kr för juniorer.

Under april månad kommer vi skicka ut ytterligare ett erbjudande till er medlemmar. Då med en fin rabattkod till ett golfpaket i samarbete med Karlstad GK och Elite Stadshotell Karlstad. Vi ser fram emot att få berätta mer om detta.

Bilder lånade från: @elitestadshotelletkarlstad

Karlstad Golfklubb – en golfanläggning i mästarklass

Varmt välkommen till Karlstad GK, Värmlands största golfklubb och en av de högst rankade klubbarna i Mellansverige. Här möts du av en komplett golfanläggning i mästarklass, kombinerat med värmländsk gästfrihet och trevlighet.

Anläggningen består av 27 hål, range, fina träningsområden i övrigt, inomhushallen Drive in samt Solslingan, en riktig korthålsbana med nio hål. Dessutom har du tillgång till en av Golfstores största golfbutiker samt en mycket populär restaurang med fina konferensmöjligheter.

2014 fick de utmärkelsen ”Årets golfklubb” av Golfjournalisterna.

Läs mer om våra greenfeerbjudanden & samarbeten HÄR.