Inspirationskväll med Västerås Golfklubb och Nordic Wellness tisdag 8 oktober

Nordic Wellness hälsar alla medlemmar på Västerås Golfklubb varmt välkomna att träna tillsammans och hitta inspiration inför vinterns stärkande fysträning. De har valt ut ett antal pass de tror att ni kommer att tycka om, dessutom har de laddat upp med personliga tränare, massör med fokus på de besvär vi golfare kan få i rörelseapparaten, fystester, m.m

Plats: Nordic Wellness i Västerås City. Stora Gatan 33 (vid arbetsförmedlingen) Detta är en riktigt stor och härlig träningsanläggning där vi har gott om plats att träna tillsammans.

Tid: Tisdag 8 oktober är ni välkomna från 16.30, första passet startar kl 17.

Nordic Wellness bjuder på något att äta så att ni kan komma direkt efter jobbet om ni vill:  wraps, proteindrink, frukt, bars m.m

Ta chansen och testa på olika pass. Välj mellan dessa:

17.00

P.E. ONE – Ny träningsform som har fått ett stort genomslag inom golfen, funktionell träning som passar alla nivåer och åldrar. Begränsat antal platser.

The Trip – Ett spinningpass framför vår Virtuella jätteskärm där man får ge sig ut på en cykeltur i rymden. Vi har instruktör på plats som hjälper dig igång.

Gymintro – Våra PT’s står redo i gymmet att hjälpa er med ett uppstartsprogram i gymmet.

17.45

CX Works – Ett skadeförebyggande pass där du tränar funktionell styrka med fokus på bålstabilitet men som även stärker hela din kropp.

18.30

P.E. ONE – Ny träningsform som har fått ett stort genomslag inom Golfen, funktionell träning som passar alla nivåer och åldrar.

19.00

Bas Yoga – Vi kör ett enklare yogapass där alla kan hänga med och öva upp sin rörlighet.

Alla pass är ca 30 minuter långa. Ta på dig sköna kläder du känner dig bekväm i och gärna handduk och ombyte om du vill basta.

Hos oss vill vi att du känner dig som hemma!

Anmälan görs till info@vasterasgk.se senast söndag 6 oktober kl 21.00

Varmt välkomna😊

/Nordic Wellness

Dela gärna inbjudan med dina golfvänner på Västerås Golfklubb, se PDF-fil HÄR.

Nordic Wellness har även ett väldigt bra erbjudande till alla medlemmar på Västerås GK, där ni både erbjuds en månads gratis träning, samt väldigt bra rabatt på årskort. Du hittar erbjudandet HÄR.