Kom & fira VGK 90 år

10 oktober fyller Västerås Golfklubb 90 år och det vill vi fira tillsammans med alla Ni medlemmar! Födelsedagsfirande sker på klubben mellan kl.10-16 på födelsedagen, söndag 10 oktober.

Vi bjuder på kaffe och tårta i restaurangen hela dagen!

Under dagen har vi flera roliga aktiviter igång på klubben med finfina priser som delas ut vid en gemensam prisutdelning kl.16.00. Många utlottningspriser bland de som köper lotter för att stötta juniorverksamheten.

Tävling på banan: 6 håls-tävling med 3 valfria klubbor (bollränna: anmäl i shopen och gå ut).
Tipspromenad (start vid hål 1)
Puttävling (puttinggreenen utanför shop & restaurang)
Chiptävling (greenen ner mot rangen)
Vem har bäst luktsinne? (tävling i restaurangen)
Vem har bäst ögonmått? (tävling i shopen)
Maskinhallens dag på 18s fairway. Vi visar upp delar av vår maskinpark och det finns möjlighet att ställa era frågor och funderingar kring banskötsel till vår personal.
Möller Bil och eventuellt fler av klubbens partners finns på plats med roliga aktiviteter och erbjudanden.

HippHippHurra för Västerås Golfklubb! Hoppas vi ses den 10 oktober.

Västerås Golfklubb, Golf & Gemenskap i Centrum