Ladies Only

LÄNK till anmälan.

Ladies Only – kolla kalendern, 11 juni och 23 juli! Nu släpper vi datum och tid för våra 2 träningar! Nu på onsdag kl 8:00 kan ni anmäla er!

För att göra det mer rättvist för alla så har vi ett nytt sätt att anmäla sig till träningarna! Som när konsertbiljetter släpps så gör vi likadant med våra deltagarplatser på träningarna. Det är alltså ingen tävling utan bara ett bra sätt att få in anmälningarna på.

Anmälningarna till de olika träningsdatumen öppnar på onsdag 19 maj kl 8:00.

Anmälan sker på Golf.se
-Logga in på Golf.se
-Tryck på ”Min Golf”
-Logga in med ditt golf-id och lösenord
-Tryck på ”Sök tävling”
-Välj datumet och golfklubben (11 juni på Frösåker eller 23 juli på Västerås).
-Tryck på tävlingen (alt. Ladies Only, närspel eller Ladies Only, långa spelet)
-Tryck på anmäl mig till den här tävlingen

Det går enbart att trycka på anmälan när klockan slagit 8:00 på onsdag. Vi har 24 platser för varje träningstillfälle. Ni anmäler er separat till träningarna. Ni kommer på träningsdagen bli indelade i 4 grupper med max 6 personer per grupp. Ni, the Ladies, roterar stationsvis och kommer få träffa alla tränare, (Sofia Ljungqvist, Matz Evensson och Tomas Ljungqvist men även minst en person från våra klädmärkes-och golfklubbsleverantörer). När deltagarlistan är spikad kan vi börja fila på gruppindelningarna. Självklart kan ni önska att få vara med någon ni känner som även kom med på listan, annars kommer vi dela in er så ni kommer få en kanonbra dag med förhoppningsvis både nya och nuvarande golfkompisar.

Anmälningskriterier:
-Tjej/kvinna/dam/kärring
-Medlem på en svensk golfklubb
-Grönt kort eller lägre
-Först till kvarn gäller för deltagarplatserna, oavsett hemmaklubb