Ladies Only

Ladies Only! Äntligen kan vi berätta om vår roliga nyhet!

Vi kommer anordna 2 st träningsevent i sommar! Vi vill erbjuda både våra kvinnliga medlemmar på Frösåker och Västerås men även andra golfande kvinnor som är medlemmar på andra klubbar att få chansen att träna tillsammans. Det är inte lätt att vara medlem på samma klubb som alla sina vänner. Eller så vill en träffa nya golfkompisar att spela med under corona-sommaren som vi har framför oss. Nu kommer ni kunna få professionella golftips tillsammans.
Ni väljer ifall ni vill anmäla er till en eller båda träningarna. Observera att båda dagarna kommer ha olika teman. Den ena träningen är i juni och den andra i juli. Ena dagen är vi på Frösåkers träningsområde och den andra dagen är vi på Västerås. Inom några dagar släpper vi anmälan! Den kommer skickas via mail till våra medlemmar men också här på Facebook kommer det publiceras exakt datum och hur ni kan anmäla er till träningarna! Först till kvarn och det är ingen medlemsförtur på dessa event.
/ Tomas, Matz och Sofia