Lenas Minne

I fredags arrangerades tävlingen Lenas Minne, till minne av Lena Lindqvist som efter kort tids sjukdom lämnad oss alldeles för tidigt i vintras.

Tror de flesta känner igen Lena då hon ägnade fler timmar i veckan på VGK med att plantera blommor, rensa ogräs, städa och göra fint kring klubbhuset, helt ideellt med ett fantastisk engagemang!

Under spelets gång ritades fina hjärta på himlen. En tillfällighet..? Eller var det en hälsning från Lena💗🌸

Lena bakade ofta bullar och bjöd på i samband med ideella arbetsinsatser på klubben. Golfköket hedrade under dagen Lena och bjöd alla deltagare på kaffe och bulle efter 8 hål.

Längs med banan fanns en tipspromenad för att testa hur väl de kände Lena. I samband med frågorna fanns även hälsningar från vänner, golfkompisar och familj.

Efter avslutad rond fick alla deltagare en fin ros, som minne för vår blomsterflicka Lena.

Ett stort tack till Västerås Golfshop som sponsrade med fina priser till tävlingen.

Stort tack till alla deltagare som ville hedra Lena denna vackra och soliga tävlingsdag. Tillsammans samlade vi in 10.600 kr till Cancerfonden.

Stort tack till Anders, Jill, Lars och Lenas nära och kära som arrangerade och gjorde den här tävlingen till en fantastik dag till minne för Lena!

Vill du också skänka en gåva till minne för Lena: Swisha 901 95 14 för att stötta Cancerfonden i forskningen framåt💙