Lucka 17

Fler och fler behöver stöd till jul. Lyckligtvis är vi många som vill hjälpa till!♥️

Var med och bidra i Västerås Golfklubb och Lokala Hjälpens julinsamling 2023 genom köp av matkassar, presentkort, matlådor eller bara lite medmänsklighet är den perfekta julgåvan! När du gjort dina val på länken (https://events.magnetevents.com/Event/hjalp-oss-pa-vasteras-golfklubb-att-ge-utsatta-vasterasare-en-lite-battre-jul-56092/) bestämmer du om du vill ha en faktura, betala via bankgiro eller swisha. Du kan också swisha valfri summa till 123 523 1790.

Hoppas att du (och ditt företag) också vill vara med! Notera att alla insamlade medel (100%) kommer, genom våra ideella och lokala organisationer, fram till ekonomiskt utsatta eller ofrivilligt ensamma i Västerås. Skulle det komma in mer pengar än vad som kan fördelas till jul, fortsätter stödet även efter årsskiftet då behovet tyvärr också finns kvar.

Tack för att ni är med!♥️

#golfochgemenskapicentrum
#lokalahjälpensjulinsamling2023