Möller Bil Västerås och Västerås golfklubb inleder unikt samarbete!

– Vi är oerhört glada att Möller Bil kliver in som en stark samarbetspartner till Västerås golfklubb i ett unikt samarbete. Vi hoppas att det ska generera affärsmöjligheter för Möller bil och det kommer verkligen att synas och märkas på klubben att vi inlett ett starkt samarbete. Vi kommer bland annat att arrangera två stycken Audi Quattro Cup tävlingar. Audi är ju ett premiumbilmärke som vi tycker passar väl in i Västerås golfklubbs profil.

Avslutningsvis så hälsar vi Möller Bil varmt välkomna till Västerås golfklubb säger marknadschef Anders Holmer och Josefin Odenring, klubbchef instämmer.

Möller Bil Audi i Västerås är otroligt glada och tacksamma över detta unika samarbete som vi nu startar igång tillsammans med Västerås Golfklubb.  Här har vi hittat en partner som har en samsyn med oss där vi värnar om idrott och framförallt viljan att utveckla golfen för våra barn och ungdomar. Västerås Golfklubb har även visat på ett stort intresse för att hjälpa oss utveckla vår otroligt populära golftävling Audi Quattro Cup till nya nivåer.

Vi ser med god tillförsikt fram mot ett 2021 tillsammans med Västerås golfklubb.

Med hopp om ett fantastiskt golfår säger Mikael Hansson, Försäljningschef på Audi

På bilden ser vi från vänster Anders Holmer Västerås GK, Mikael Hansson Audi, Möller bil, Josefin Odenring Västerås GK och Niclas Jansson Möller Bil