N Y H E T – betala av årsavgifter via Min Golf

Från och med nästa år kommer ni att kunna betala medlemsavgiften via Min Golf. Tjänsten öppnar i början på januari (exakt datum återkommer vi med inom kort) och finns tillgänglig till och med 29 februari. Den 1 mars stängs webbetalningsmöjligheten via Min Golf och fakturor sänds ut via mail eller post till de medlemmar som inte har valt att webbetala. Sista förfallodag för årsavgifterna är 2020.03.31

Klicka HÄR för att se video med instruktioner hur ni betalar via Min Golf. Vi kommer även att skicka ut info via Nyhetsbrevs och hemsida när denna tjänst öppnar i början på januari. Stöter ni på problem och behöver hjälp, hör av er så hjälper vi er gärna!
Detta innebär att vi tar bort uppdelningen av en höst- och en vårfaktura, för att istället erbjuda denna tjänst med betalning via Min Golf, en faktura eller autogiro. Det här kommer att spara oss mycket administrativt arbete som vi ser fram emot att lägga på utveckling och övrig service.

Västerås Golfklubb erbjuder alla medlemmar att betala årsavgiften via autogiro. Betalningen delas upp på 12 gånger per kalenderår. Är du intresserad av att betala din avgift ber vi dig kontakta info@vasterasgk.se eller ringa 021 – 448 47 00. Har du sedan tidigare betalat via autogiro så kommer det löpa på som innan.